İran Atom Enerjisi Kurumu: Buşehr Nükleer Enerji Santrali sahasına füze isabet etti
İran Atom Enerjisi Kurumu, Buşehr Nükleer Enerji Santrali’nin ABD ve İsrail’in saldırılarında üçüncü kez hedef alındığını, sahaya füze isabet ettiğini açıkladı.
Fotoğraf: AA
İran'ın güneyindeki Basra Körfezi'nde bulunan Buşehr Nükleer Enerji Santrali'nin, ABD-İsrail saldırılarında füzeyle vurulduğu bildirildi.
İran Atom Enerjisi Kurumuna ait X'ten yapılan açıklamada, "ABD-İsrail saldırılarında Buşehr Nükleer Enerji Santrali'ne atılan bir füze, santral sahasına isabet etti." ifadesi kullanıldı.
Söz konusu tesise 3'üncü kez düzenlendiği belirtilen saldırıda, can kaybı ile maddi ya da teknik hasar bildirilmedi.
(Dış Haberler)

Evrensel'i Takip Et