27.06.2026 16:44

Sandalye Basketbol Süper Ligi Final Serisi: Fenerbahçe, Beşiktaş'ı deplasmanda yenerek Süper Lig şampiyonu oldu

Sandalye Basketbol Süper Ligi Final Serisi dördüncü maçında Beşiktaş’ı 3-1 yenen Fenerbahçe 2025-2026 sezonunun şampiyonu oldu.

Sandalye Basketbol Süper Ligi Final Serisi: Fenerbahçe, Beşiktaş'ı deplasmanda yenerek Süper Lig şampiyonu oldu

Fotoğraf: DHA

Fenerbahçe Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi Final Serisi dördüncü maçında deplasmanda Beşiktaş'ı 80-77 mağlup ederek seriyi 3-1 kazandı ve 2025-2026 sezonunun şampiyonu oldu.

Süleyman Seba Spor Salonu'nda oynanan mücadelede zafere ulaşan sarı-lacivertli ekip, Avrupa şampiyonluğunun ardından Süper Lig'de de mutlu sona ulaşarak sezonu çifte kupayla tamamladı.

Fenerbahçe, bu sonuçla Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'ndeki dördüncü şampiyonluğunu elde etti. Fenerbahçe, ilk çeyreği 23-22 geride kapattı. İkinci periyodun başında Uğur Toprak'ın sayılarıyla oyuna ortak olan sarı-lacivertliler skoru 37-35'e getirirken, Beşiktaş mola aldı. İlk yarı ev sahibi ekibin 42-40 üstünlüğüyle sona erdi.

İkinci yarıya pota altından bulduğu sayılarla etkili başlayan Fenerbahçe, 50-46 öne geçti. Uğur Toprak'ın skorer oyununu sürdürdüğü üçüncü çeyreği 64-63 üstün tamamlayan konuk ekip, son periyotta da üstünlüğünü korudu. Mücadeleden 80-77 galip ayrılan Fenerbahçe, seriyi 3-1 kazanarak Süper Lig şampiyonluğunu ilan etti.

(DHA)
27.06.2026 09:09 / Güncelleme: 14:16

2026 Dünya Kupası H Grubu maçı: Yeşil Burun Adaları ilk kez katıldığı kupada son 32 turuna kaldı

2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda oynanan maçta Yeşil Burun Adaları ile Suudi Arabistan 0-0 berabere kalıp, ikinci olarak ilk kez katıldığı kupada son 32 turuna kaldı. Yeşil Burun Adaları, Arjantin ile eşleşti,

2026 Dünya Kupası H Grubu maçı: Yeşil Burun Adaları ilk kez katıldığı kupada son 32 turuna kaldı

Fotoğraf: AA

27.06.2026 11:37

Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar: NATO’ya karşı tepkimizi ortaya koyacağız

Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar, OVP’nin ısrarla uygulandığını belirterek işçilerin mücadelesinin bastırılmaya çalışıldığını ifade etti. Atar, NATO Zirvesi'ne ilişkin ise baskılara rağmen tepkilerini ortaya koyacaklarını vurguladı.

Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar: NATO’ya karşı tepkimizi ortaya koyacağız

Uğur Ökdemir / İhsan Çelepkolu


İçerik yükleniyor...

Evrensel'i Takip Et

Bildirimleri aç

Bildirimler

Önemli haberlerden ve gelişmelerden haberdar olmak ister misiniz?

✓ Bildirimler başarıyla açıldı!