Amedspor bayrağı boğazda dalgalanıyor
İlk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı öğrenildi.
Amedspor bayrağı fsm köprüsünde
İlk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. İki gün boyunca yeşil-kırmızılı bayrak dalgalanacak.
Türkiye ve dünyanın birçok yerinde taraftarı olan Süper Lig' e yükselen takım Amedspor’da transfer çalışmaları sürüyor. Çalışmalar devam ederken, şampiyon Amedspor’un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanmaya başladı.
Yeşil-kırmızılı bayrağın iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı öğrenildi.
(Haber Merkezi)
Evrensel'i Takip Et