Bağdat’ta ABD üssüne İHA’larla vuruldu
Bağdat’taki ABD’ye ait Victoria Üssü’ne insansız hava araçlarıyla saldırı düzenlendi. Üste yangın çıkarken, saldırıyı Ashab el-Kehif adlı Şii milis grup üstlendi.
Fotoğraf: AA
Irak’ın başkenti Bağdat’ta bulunan ABD’ye ait Victoria askeri üssü, insansız hava araçlarıyla hedef alındı. Saldırı sonrası üste yangın çıktığı bildirildi.
Uluslararası Bağdat Havalimanı içinde yer alan üsse yönelik saldırının ardından çıkan yangına ilişkin görüntüler sosyal medyada paylaşılırken, Irak makamlarından henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Saldırıyı, İran’a yakınlığıyla bilinen Şii milis grup Ashab el-Kehif üstlendi. Grup tarafından yapılan açıklamada, Victoria Üssü’nün İHA’larla hedef alındığı belirtilerek, ABD güçlerine yönelik saldırıların süreceği ifade edildi.
Açıklamada ayrıca sivillere, ABD askerlerinin ve “işbirlikçilerinin” bulunduğu alanlardan uzak durmaları yönünde çağrı yapıldı.
(AA)
Evrensel'i Takip Et