ABD-İsrail saldırısında hayatını kaybeden öğrenciler anıldı
ABD-İsrail saldırılarının hedefi olan İran’da, “Noruz” yasla geçiyor. Bugün saldırılarda hayatını kaybeden çocuklar ve öğretmenler anıldı.
İran’ın güneyinde Hürmüzgan eyaletine bağlı Minab kentinde yeni yılın başlangıcı olarak kutlanan “Noruz” yasla geçiyor. ABD-İsrail'in Minab kentindeki Şecere-i Tayyibe İlkokulu'na düzenlediği saldırı sonucu hayatını kaybeden onlarca öğrenci ve öğretmen için anma töreni yapıldı. İranlılar, saldırıda kaybettikleri yakınlarını mezarları başında andı. Saldırıda çoğu çocuk 185 kişi yaşamını yitirmişti.
(AA)
Evrensel'i Takip Et