Beyaz Saray’dan İran açıklaması: Görüşmeler 6 Şubat’ta Maskat’ta yapılacak
Beyaz Saray, İran’la yürütülen nükleer müzakerelerin 6 Şubat Cuma günü Umman’ın başkenti Muskat’ta yapılacağını duyurdu.
Fotoğraf: MA
Beyaz Saray, İran'la müzakerelerin 6 Şubat Cuma günü Umman'ın başkenti Maskat'ta yapılacağını açıkladı.
Bir Beyaz Saray yetkilisi, AA muhabirinin, İran'la müzakerelerin yeri konusundaki sorusuna yazılı yanıt verdi.
ABD'li yetkili, İran'la nükleer müzakerelerin 6 Şubat Cuma günü Umman'ın başkenti Maskat'ta yapılacağını bildirdi.
Arakçi de paylaştı
İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ile nükleer müzakerelerin Cuma günü Umman'ın başkenti Maskat'ta gerçekleştirilmesinin planlandığın açıkladı.
Arakçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "ABD ile nükleer görüşmelerin Cuma günü sabah saat 10 civarında Maskat'ta yapılması planlanıyor. Gerekli tüm düzenlemeleri yapan Ummanlı kardeşlerimize minnettarım." ifadesini kullandı.
(Dış Haberler)
Evrensel'i Takip Et