Kılıçdaroğlu’nun açıkladığı belgeleri gazeteler nasıl gördü?

Kılıçdaroğlu’nun açıkladığı belgeleri gazeteler nasıl gördü?

Kemal Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan'ın yakınlarının Man Adası'na milyonlarca dolarlık para transferi belgelerini açıklamasını hangi gazete nasıl gördü?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın oğlu, dünürü, eniştesi, eski özel kalem müdürünün vergi cenneti Man Adası’ndaki şirkete 15 milyon dolar gönderdiğine dair açıkladığı belgeler iktidar medyası tarafından hışımla karşılandı.

İKTİDAR MEDYASI: BELGELER SAHTE

Yeni Şafak, Kılıçdaroğlu’ya yönelik “İftiracı ve sahtekar” manşetini atarken Sabah “O iddiaların tamamı yalan”, Türkiye “Hesap yalan belge sahte”, Akit “Belgeleri de sahte çıktı” dedi. Sabah, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın grup toplantısında Kılıçdaroğlu için sarf ettiği ‘Müptezel, müfteri, FETÖperest zat’ ifadesini manşetine çıkardı.

Aydınlık, “Sarraf davasıyla eş zamanlı açıkladı” başlıklı haberinde Kılıçdaroğlu’nun belgeleri açıklamasıyla Zarrab davasının zamanlamasının aynı olmasının tesadüf olmadığı iması yaptı.

Habertürk, haberi birinci sayfasında Erdoğan’ın avukatından yapılan “İddialar yalan kağıtlar sahte” açıklamasından kurdu.

TEMKİNLİLER

Demirören Holding'in gazeteleri Milliyet, “Yurt dışı para iddiasını açıkladı”, Vatan, “Off-shore hesap polemiği” başlığını attı.

Dün internet sitesinde belgelerin sahte çıktığını iddia eden bir haber yapan Karar, ‘Man Adası iddiası’ başlığını kullandı.

Doğan Grubu’nun gazetelerinden Hürriyet, “Havale atışması”, Posta ise “Belge kavgası” manşetini attı.

Sözcü, “Gerçekse de facia yalansa da facia”, Milli Gazete “Büyük tartışma”, Yeni Asya, “Kılıçdaroğlu’dan istifa çağrısı”

‘GEREĞİ YAPILACAK MI?’

Cumhuriyet’in manşetinde “Man Adası’na milyonlar aktı” ifadesi yer aldı.

Evrensel’de “Kılıçdaroğlu belgeli konuştu, istifa istedi”, BirGün’de “Belgelerle açıklandı, gereği yapılacak mı?”, Özgürlükçü Demokrasi’de “Kardeş oğul dünür müdür... Dolarlar uçuşuyor” başlıkları atıldı. (MEDYA SERVİSİ)

www.evrensel.net