Muğla'nın Seydikemer ilçesinde orman yangını çıktı
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Bölgeye ekipler sevk edildi. Yangını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor.
Fotoğraf: AA
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor. Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi. Rüzgarın etkisiyle kısa sürede yayılan alevlere havadan 2 helikopter, karadan ise 6 arazöz ile 2 su ikmal aracıyla müdahale ediliyor. Ekiplerin yangını kontrol altına alma çalışmaları devam ediyor.
(AA)
Evrensel'i Takip Et