Keşif çalışması yapıyordu: Orman işçisi 50 metreden uçuruma yuvarlandı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde ormanda keşif çalışması yaparken dengesini kaybeden işçi, yaklaşık 50 metre yükseklikten düştü. Diğer işçilerin kurtardığı Adem B. hastaneye kaldırıldı.
Fotoğraf: DHA
Bursa - İnegöl ilçesinde ormanda keşif çalışması yaptığı sırada yaklaşık 50 metre yükseklikten yuvarlanan işçi yaralandı.
DHA'da yer alan habere göre iş kazası, saat 17.00 sularında İnegöl’e bağlı kırsal Tüfekçikonak Mahallesi’ndeki ormanda meydana geldi. Bölgede keşif çalışması yapan orman işçisi Adem B. (55), iddiaya göre dengesini kaybederek yaklaşık 50 metre yükseklikten uçuruma yuvarlandı. İşçinin düştüğünü gören diğer işçiler yardıma koştu. Arkadaşlarının müdahalesiyle bulunduğu yerden çıkarılan yaralı işçi, ihbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Yaralı işçinin durumunun iyi olduğu öğrenilirken, iş kazasıyla ilgili inceleme başlatıldı.
(İşçi Sendika Servisi)
Evrensel'i Takip Et