Malezya’da ATM kullanımına ilişkin yeni bir düzenleme hayata geçiriliyor. 1 Temmuz 2026 itibarıyla bankalararası nakit çekim işlemlerinde alınan ücretler kaldırılacak.

Bu kapsamda, ülkedeki tüm banka kartı sahipleri ortak ATM’ler ve Akıllı Nakit Yatırma/Çekme Makineleri (Smart Recycler Machines) üzerinden ücretsiz işlem yapabilecek.