Aziz Yıldırım, Fenerbahçe başkanlığına aday olduğunu açıkladı
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’de yapılacak olağanüstü genel kurul öncesi başkanlığa adaylığını açıkladı.
Arşiv | Fotoğraf: DHA
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe Kulübü'nün seçimli olağanüstü genel kurulunda başkanlığa aday olduğunu duyurdu.
Aziz Yıldırım'ın yaptığı açıklamada, "Fenerbahçe camiasının bir ve beraber olduğunu göstereceğimiz destansı 120. yıl için Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığı'na adayım. Sayın Barış Göktürk ve Sayın Hakan Safi başta olmak üzere, adaylığı söz konusu olan tüm adaylara, benimle beraber olmayı teklif ediyorum." ifadelerini kullandı.
(Spor Servisi)
Evrensel'i Takip Et