09.05.2019 22:28

Manisa'da otoyol inşaatında 1 işçi yaşamını yitirdi

İzmir-İstanbul Otoyolu'nun Soma ilçesi bağlantı yolu gişeleri inşaatında çalışan bir işçi yaşamını yitirdi. 

Manisa'da otoyol inşaatında 1 işçi yaşamını yitirdi

Fotoğraf: DHA

İzmir-İstanbul Otoyolu'nun Soma ilçesi bağlantı yolu gişeleri inşaatında bir işçi yaşamını yitirdi. 

Soma gişeleri şantiyesinde çalışan Abbas Sertdemir (44), kırılan beton mikseri pompasının bomunun altında kaldı. Çalışma arkadaşlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Sertdemir'in hayatını kaybettiğini belirledi.

Jandarma ekiplerinin olayla ilgili soruşturması sürüyor. (Manisa/AA)

{{378918}}

{{377113}}

{{374925}}

Evrensel'i Takip Et

Bildirimleri aç

Bildirimler

Önemli haberlerden ve gelişmelerden haberdar olmak ister misiniz?

✓ Bildirimler başarıyla açıldı!